Digital Marketing ကို Facebook မွာ ထိေရာက္စြာ အသုံးျပဳဖို႔ ေဆာင္ရြက္ရမည့္ နည္းလမ္း (၂၀)

Digital Marketing ကို Facebook မွာ ထိေရာက္စြာ အသုံးျပဳဖို႔ ေဆာင္ရြက္ရမည့္ နည္းလမ္း (၂၀)
================
ေဝၿဖိဳးေအာင္ (AIT Computer)
ယခု အခ်ိန္မွာ လူတိုင္း Smart Phone ကိုင္ေနနိုင္ၿပီး ျဖစ္ပါတယ္။ Smart Phone ျဖစ္တဲ့ အတြက္လည္း အင္တာနက္စနစ္၊ အင္တာနက္ အသုံးျပဳတဲ့ Software Application မ်ား ပါဝင္လာသျဖင့္ စမတ္ဖုန္း အသုံးျပဳသူတိုင္း အင္တာနက္ အသုံးျပဳၾကပါတယ္။ အင္တာနက္ အသုံးျပဳသူတိုင္းလည္း Facebook အသုံးျပဳသူ မ်ားျပားလာလို႔ စမတ္ဖုန္းကိုင္တဲ့သူတိုင္း Facebook မွာ ရွိေနၾကပါတယ္။ လူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား Facebook အသုံးျပဳလာၾကလို႔ မိမိ စီးပြားေရးအေၾကာင္းကို လူအမ်ားသိေအာင္ ေၾကျငာဖို႔ Facebook ဟာ Digital Marketing ရဲ့ အႀကီးမားဆုံး Platform ျဖစ္လာပါတယ္။
ဒါဟာ စီးပြားေရးလုပ္ငန္းလုပ္သူတိုင္းအတြက္ ႀကီးမားတဲ့ အခြင့္အလမ္း ျဖစ္ပါတယ္။ ခုမွ လုပ္ငန္းလုပ္ကိုင္မည့္သူ Startup မ်ား၊ စြန္႔ဉီးတီတြင္ Entrepreneur မ်ားအတြက္လည္း ေငြမကုန္ လူမပန္း လုပ္ငန္းစနိုင္တဲ့ ေနရာျဖစ္လာပါတယ္။ ေျမေစ်း၊ ေနရာေစ်း၊ ဆိုင္ခန္းေစ်းမ်ား အဆမတန္ ေစ်းတက္ေနတဲ့အခ်ိန္မွာ အခမဲ့ရတဲ့ Facebook Account တစ္ခုနဲ႔ Facebook Page မ်ားစြာကို အခမဲ့ ဖြင့္လွစ္အသုံးျပဳနိုင္ျခင္းက ဘုရားေပးတဲ့ လက္ေဆာင္တစ္ခုေပေလာ။
ဒါေပမယ့္ သူလို ကိုယ္လို လူတိုင္း အခမဲ့ရေနတဲ့ အခြင့္အေရးတစ္ခုမို႔ လူတိုင္း အလြယ္တကူ အသုံးျပဳေနၾကတာေၾကာင့္ ေအာင္ျမင္တဲ့ လုပ္ငန္းတစ္ခုျဖစ္ေအာင္ ပံပိုးေပးနိုင္တဲ့ Facebook Page ျဖစ္ဖို႔ ဆိုရင္ေတာ့ လူတိုင္းမသိေသးတဲ့ မဟာဗ်ဴဟာ နည္းဗ်ဴဟာ ေတြ လိုအပ္လာပါၿပီ။
Facebook Page ကို Digital Marketing အတိုင္း စနစ္က်က် နည္းဗ်ဴဟာ က်က် အသုံးခ်ဖို႔ လိုက္နာ ေဆာင္ရြက္ရမည့္ နည္းလမ္း (၂၀) ကို ေအာက္မွာ English ျမန္မာ (၂) ဘာသာနဲ႔ ရွင္းျပထားပါတယ္။
1. Use picture when posting to facebook – A little copy & a picture can go along way.
Facebook Page မွာ Post တင္တဲ့ အခါတိုင္း ဓာတ္ပုံေတြကို ထိထိေရာက္ေရာက္ အသုံးျပဳပါ။ အင္တာနက္ေပၚက အလြယ္တကူ ရယူတာထက္ မိမိကိုယ္ပိုင္ Creation ပါတဲ့ပုံေတြက Unique ျဖစ္ၿပီး ျမင္လြယ္ မွတ္မိလြယ္ပါတယ္။
2. Preschedule Facebook Posts using facebook schedule tool.
တင္ျပမည့္ အေၾကာင္းအရာမ်ားကို ႀကိဳတင္ျပင္ဆင္ ေရးသားထားၿပီး Facebook ရဲ့ အခ်ိန္မွတ္တမ္း အတိအက်နဲ႔ တင္လို႔ရတဲ့ Schedule Tool ကို အသုံးျပဳၿပီး ပုံမွန္တင္ပါ။ တင္လိုက္ မတင္လိုက္ မလုပ္ပါနဲ႔။ စေနေန႔ ညတိုင္း (၉) နာရီမွာ တင္မယ္ ဆိုတာမ်ိဳး အခ်ိန္အတိအက် Plan ဆြဲၿပီး တင္ပါ။ ဒါဟာ သင္နဲ႔ သင့္ရဲ့ Customer ေတြကို အျမဲတမ္း ထိေတြ႕ေစပါတယ္။
3. Advertise using a modest budget of no less than $75 per month.
အၿပိဳင္အဆိုင္မ်ားလွတဲ့ ဒီေခတ္ႀကီးမွာ သင္နဲ႔ အလားတူ လုပ္ငန္းတူတဲ့ ၿပိဳင္ဘက္ေတြကို ထိထိေရာက္ေရာက္ ယွဥ္ၿပိဳင္ ၿပိဳင္ဆိုင္နိုင္ဖို႔ Facebook Page ဖြင့္ ထား႐ုံနဲ႔ မလုံေလာက္ေတာ့ပါဘူး။
နိုင္ငံျခား Payment Card ေတြျဖစ္တဲ့ Visa Card, Master Card ေတြကို ျပည္တြင္းဘဏ္ေတြမွာ ေလၽွာက္ထားၿပီး ျမန္မာေငြနဲ႔ Exchange လုပ္ Dollor ေျပာင္းထည့္ကာ Facebook Page ကို Sponsored လုပ္ Boosted တြန္းေပးရေတာ့မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ Boosted တြန္းတဲ့ ေနရာမွာလည္း ထိထိေရာက္ေရာက္ျဖစ္ေအာင္ မိမိလုပ္ငန္းကို အမွန္တကယ္ အသုံးျပဳမည့္ ပရိတ္သက္ (Audience) ကို မွန္ကန္တိက်စြာ ေရြးခ်ယ္ေပးနိုင္ရပါမည္။
4. Fill out your facebook page details including description, Hours & Contact Information.
Facebook Page မွာ မိမိလုပ္ငန္းရဲ့ အေၾကာင္းအရာ အေသးစိတ္၊ ရည္ရြယ္ခ်က္မ်ား၊ ရည္မွန္းခ်က္မ်ား၊ Mission, Vision မ်ား၊ တည္ေနရာ ေနရပ္လိပ္စာ၊ ဆက္သြယ္ရမည့္ ဖုန္းနံပါတ္၊ Website Address၊ ႐ုံးခ်ိန္, အလုပ္ခ်ိန္ေတြကို တိတိက်က် ထည့္သြင္း ေၾကျငာသင့္ပါတယ္။
5. Add a call to action to your facebook page.
Facebook Page ေတြကို ေဒၚလာေငြထည့္ၿပီး Boost တြန္းတဲ့အခါ သင့္အတြက္ Shop Now, Book Now, Learn more, Sign Up, Send Message ဆိုၿပီး သင့္လုပ္ငန္းနဲ႔ လိုက္ဖက္ကိုက္ညီမည့္ Button အသုံးျပဳကာ သ့င္ကို ဆက္သြယ္လို႔ရမည့္ Contact မ်ား ထည့္ေပးပါ။
6. Change Your Facebook Cover Image On A Regular Basis.
Facebook Digital Marketing ရဲ့ ေနာက္ထပ္ လၽွိုဝွက္ခ်က္တစ္ခုကေတာ့ သင့္ရဲ့ Facebook Cover Image ကို မၾကာခဏ အလွည့္က် ေျပာင္းလဲေပးပါ။ Cover Page ေျပာင္းတိုင္း Facebook က သင့္ရဲ့ Friend နဲ႔ Page Fan ေတြကို ခ်က္ခ်င္း အသိေပးတာမို႔ ဒါဟာလည္း ပိုက္ဆံမကုန္တဲ့ ေၾကျငာနည္း တစ္ခု ျဖစ္ပါတယ္။
7. Add Events To Facebook Events.
ကိုယ့္လုပ္ငန္းမွာ ဘာပြဲပဲလုပ္လုပ္ တင္ျဖစ္ေအာင္ တင္ပါ။ အဲဒီလိုမ်ိဳးမွာ သာမာန္ Post တင္တာထက္ ဖိတ္ၾကားစာ ပုံစံမ်ိဳး Event အသုံးျပဳၿပီး တင္ပါ။ ဒါဟာ သင့္ရဲ့လုပ္ငန္းဟာ ပုံမွန္ Run ေနတယ္ဆိုတဲ့ Message ကို သင့္ရဲ့ Customer ကို သိေစၿပီးေတာ့ သင့္ရဲ့ Product ေတြ အေပၚမွာ ပိုမို ယုံၾကည္လာေစမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ Event ကေန သင့္ပြဲကို စိတ္ဝင္စားတဲ့ သူမ်ား၊ အမွန္တကယ္ ပြဲတက္ေရာက္မည့္သူမ်ားကို အလြယ္တကူ စာရင္းေကာက္နိုင္ပါတယ္။
8. Stay Educated With Facebook Changes.
Facebook Company အေနနဲ႔ လူအမ်ားစု Facebook သုံးလာနိုင္ေအာင္ လုပ္ေဆာင္နိုင္ျခင္းဟာ လူေတြရဲ့ လိုအပ္ခ်က္မ်ား ျဖစ္ခ်င္မွုမ်ားကို အျမဲတမ္း လိုက္ပါ ေျပာင္းလဲ ျဖည့္စြပ္ေပးေနလို႔ တစ္ႏွစ္နဲ႔ တစ္ႏွစ္ မတူဘဲ Feature ေတြဟာ တိုးတက္ မ်ားျပား ေကာင္းမြန္လာပါတယ္။ နည္းပညာသစ္ေတြကိုလည္း အျမဲတမ္း မိတ္ဆက္ ေပးေနပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ Facebook Company ရဲ့ သတင္းထုတ္ျပန္ခ်က္ေတြကို အျမဲတမ္း ေစာင့္ၾကည့္ေနဖို႔ လိုအပ္ပါတယ္။ ဒါမွသာ ေျပာင္းလဲေနတဲ့ နည္းပညာေတြကို ခ်က္ခ်င္း လိုက္ပါ ျပင္ဆင္ ေျပာင္းလဲနိုင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။
9. Invite Your Facebook Friends To Your Facebook Page & Events.
Facebook Page ရဲ့ Like အေရအတြက္ ဂဏန္းဟာ သင့္လုပ္ငန္းရဲ့ တိုးတက္မွုကို တိုင္းတာနိုင္တဲ့ ျပဒါးတိုင္လည္း ျဖစ္ပါတယ္။ သင့္ရဲ့ Facebook Page ဟာ ျမန္မာနိုင္ငံမွာ Like အမ်ားဆုံး မျဖစ္ရင္ေတာင္ သင္နဲ႔ လုပ္ငန္း သေဘာသဘာဝတူတဲ့ စီးပြားေရးလုပ္ငန္း Page ေတြ အခ်င္းခ်င္း ဂဏန္းတန္ဖိုးခ်င္း ယွဥ္ရင္ ၿပိဳင္ဆိုင္နိုင္ေလာက္တဲ့ အေရအတြက္ေလာက္ေတာ့ ရွိဖို႔ လိုအပ္ပါတယ္။ ဒီဂဏန္းေတြဟာ အသစ္ထြက္ရွိမယ့္ Product ေတြအတြက္ ျပန္လည္ အသုံးခ်နိုင္တဲ့ Marketing Strategy အတြက္လည္း အသုံးဝင္ပါတယ္။ အနည္းဆုံးေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ Product ေတြကို အသုံးျပဳတဲ့ Customer အေရအတြက္လို႔ ေတာ့ အၾကမ္းဖ်ဥ္း ေျပာနိုင္တာေပါ့။
10. Be Creative.
စု တု ျပဳ နည္းလမ္းကို အသုံးျပဳၿပီးေတာ့ ေနာက္ဆုံး အဆင့္မွာေတာ့ ကိုယ္ပိုင္ Creation မ်ားမ်ားလုပ္တက္ေအာင္ ေလ့က်င့္ သင္ယူပါ။ သင္တင္တဲ့ ပို႔တစ္ခု Like မ်ား Share မ်ားဖို႔အတြက္ အမ်ားနဲ႔မတူ တမူထူတဲ့ စနစ္တစ္ခုေတာ့ ပါဝင္ရပါမည္။ ေသခ်ာတာကေတာ့ သင့္ရဲ့ ပို႔စ္ကို ဖတ္ခ်င္စိတ္ျဖစ္လာေအာင္ စိတ္ဝင္စားဖြယ္ ေရးသား တင္ဆက္နိုင္ရပါမည္။ ကာလံ ေဒသံ အဂၢံ ဓနံ ဆိုတဲ့အတိုင္း လူတိုင္းစိတ္ဝင္စားတဲ့ အေၾကာင္းအရာကို သက္ဆိုင္ရာ အခ်ိန္ကာလမွာ Creative ပါပါ တင္ဆက္နိုင္ရပါမည္။ ဒါဟာ လက္ရွိ Facebook Cele မ်ား အသုံးျပဳတဲ့ နည္းလမ္းလည္း ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီအတြက္ သင့္မွာ ရွက္ေၾကာနည္းနည္း ျဖက္ထားဖို႔ လိုအပ္ပါတယ္။ တစ္ခါတစ္ရံမွာေတာ့ ဒီနည္းလမ္းဟာ Cyberbully ကို က်ဳးလြန္ရာေတာ့ က်ပါတယ္။ ဒီစကားဟာ ျမန္မာနိုင္ငံ အတြက္ေတာ့ ႏူညံ့သိမ္ေမြ႕လြန္းလွပါတယ္။ Copyright နဲ႔ Plagiarism ကို သိသိသာသာ ခ်ိဳးေဖာက္ က်ဴးလြန္ေနၾကတာ Cyberbully ေလာက္ေတာ့ အေပ်ာ့ေပါ့။
11. Tell Stories About Your Employees, Owners, Products, Services & Industry.
သင့္လုပ္ငန္းရဲ့ Success Story ေတြကို မၾကာခဏ ေျပာေပးပါ။ ဒီအတြက္ သင့္ရဲ့ ၿပိဳင္ဘက္ေတြရဲ့ ခေနာ္ခနဲ႔ ေျပာဆို ရန္စမွုေတာ့ ၾကဳံရနိုင္ပါတယ္။ ဒါေပမယ္ ဒါကို လုပ္ရမွာပါပဲ။ သင့္ Customer ေတြ သင့္ကို ယုံၾကည္လာေစဖို႔ သင့္လုပ္ငန္း ဝန္ထမ္းေတြရဲ့ အဆင္ေျပမွု၊ ေအာင္ျမင္မွု အေၾကာင္းေတြ၊ သင့္ Product နဲ႔ Service ရဲ့ အားသာခ်က္ေတြ၊ သင္တို႔ရဲ့ လုပ္ငန္းနယ္ပယ္ Industry မွာ သင့္လုပ္ငန္းဟာ ဘယ္ေလာက္ ေနရာ ရေၾကာင္း၊ ေစ်းကြက္ ေဝစု Market Share ဘယ္ေလာက္ ပိုင္ဆိုင္ေနေၾကာင္း သင့္ရဲ့ Customer ေတြ သိပါေစ။
12. Collaborate With Other Facebook Page Manager To Engage With Each Other Online.
အင္တာနက္ရဲ့ အဓိက အားသာခ်က္က ေနရာေဒသ၊ အခ်ိန္ကာလ ဘယ္လိုပင္ ကြာျခား ကြာျခား အတူတကြ ပူးေပါင္း ေဆာင္ရြက္နိုင္ျခင္းပင္ ျဖစ္ပါတယ္။ Online Collaboration လို႔ ေခၚပါတယ္။ အြန္လိုင္းမွာ သင္နဲ႔ ပူေပါင္းလို႔ ရနိုင္သမၽွကို ပူးေပါင္းပါ။ Facebook Page ေတြမွာ အျပန္အလွန္ ကူညီ ခ်ိတ္ဆက္ျခင္းအားျဖင့္ သင့္ရဲ့ Customer အသစ္ေတြကို ရွာေဖြပါ။ လက္ရွိ စီးပြားေရး Business ေလာကမွာ ေျပာင္းလဲလာတဲ့ သေဘာတရားတစ္ခုကေတာ့ Win – Win System ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ၿပိဳင္ဘက္ကို အလွဲထိုး ယွဥ္ၿပိဳင္တာ မဟုတ္ေတာ့ဘဲနဲ႔ ပူးေပါင္းၿပီး ပိုမို ႀကီးမားတဲ့ လုပ္ငန္းျဖစ္ေအာင္ ျပင္ဆင္ ေဆာင္ရြက္ၾကျခင္းပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ သင္တစ္ေယာက္တည္း မရပ္တည္ပါနဲ႔။ တက္နိုင္သမၽွ တျခားသူမ်ားနဲ႔ ပူးေပါင္း ေဆာင္ရြက္ပါ။
13. Share Content From Your Newsfeed.
Facebook Page မွာ သင့္ရဲ့ Own Creation ေတြပဲ တင္ရမယ္လို႔ မဆိုလိုပါဘူး။ သင္ေျပာခ်င္တဲ့ အလားတူ အေၾကာင္းအရာေတြ၊ သင့္နဲ႔ အာေဘာ္တူတဲ့ တျခားသူေတြ ေရးထားတဲ့ ပို႔စ္ေတြကိုလည္း Credit ျပန္ေပးၿပီး တင္နိုင္ Share နိုင္ရင္ သင္လုပ္နိုင္တာထက္ ပိုၿပီး ေအာင္ျမင္သြားမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ သင္ကိုယ္တိုင္ ပို႔စ္ အသစ္ ေရးမတင္နိုင္ရင္ေတာင္ လူေတြစိတ္ဝင္စားမည့္ အေၾကာင္းအရာေတြကို Share ေပးျခင္းျဖင့္ သင့္ရဲ့ Facebook Page ဟာ အျမဲတမ္း Live ျဖစ္ေနပါေစ။
14. Like, Comment & Share From Your Business Facebook Page To Your Personal Account.
Facebook Page မွာ တင္သမၽွ အေၾကာင္းအရာေတြကို သူခ်ည္း သက္သက္မထားဘဲ သင္ အသုံးျပဳေနတဲ့ Personal Facebook Account ကေနလည္း အျမဲတမ္း Like, Share, Comment လုပ္ေပးေနပါ။ ဒါဟာလည္း သင့္လုပ္ငန္းနဲ႔ သင့္နာမည္ကို အျမဲတမ္း တြဲသိေနမည့္ နည္းလမ္းလည္း ျဖစ္ပါတယ္။ ကိုေဝၿဖိဳးေအာင္ ဆိုရင္ AIT Computer လို႔ တြဲသိေနေစသလိုမ်ိဳးပါ။
15. Use Facebook Pages Manager On Your Mobile Devices.
ကြန္ပ်ဴတာနဲ႔ အျမဲတမ္း အလုပ္လုပ္ေနေသာ္လည္း ကြန္ပ်ဴတာဆိုတာ ေနရာတကာ ယူသြားလို႔ ရတဲ့ အမ်ိဳးမဟုတ္ဘူးေလ။ ဒါေပမယ့္ သင့္ရဲ့ ဖုန္းကေတာ့ သင္ဘယ္သြားသြား မပါမျဖစ္ ပါေနရမည့္ ပစၥည္း ျဖစ္ေနၿပီေလ။ Facebook Digital Marketing လုပ္ၿပီး ဆိုရင္ေတာ့ သင့္ဖုန္းမွာ မျဖစ္မေန ထည့္သြင္း အသုံးျပဳရမည့္ Software Application တစ္ခုကေတာ့ Facebook Page Manager ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ေရာက္တဲ့ ေနရာမွာပဲ Facebook Sponsored Boost တြန္းနိုင္သလို သင့္ရဲ့ Marketing နဲ႔ Advertising အေျခအေနရဲ့ ထိေရာက္မွုကို ေစာင့္ၾကည့္ အကဲခက္ ျပင္ဆင္ တည္းျဖတ္နိုင္ပါတယ္။
16. Stay On Topic. Only Post About Things That Have To Do With Your Business, Your Industry Or Your Audience.
Facebook ကို လူမ်ိဳးစုံ အသုံးျပဳေနတာမို႔ အေၾကာင္းအရာေတြကလည္း စုံလင္စြာ ရွိၾကပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ သင့္ရဲ့ Facebook Page မွာေတာ့ သင္လုပ္ငန္းနဲ႔ မဆိုင္တဲ့ အေၾကာင္းအရာေတြကို မတင္ မရွယ္မိဖို႔ လိုအပ္ပါတယ္။ သင့္လုပ္ငန္းရဲ့ Theme ကို ဘယ္ေတာ့မွ အေပ်ာက္မခံပါနဲ႔။ အျမဲတမ္းပဲ သင့္ရဲ့ Product, သင့္ Customer လိုအပ္ခ်က္ေတြေပၚမွာပဲ အာ႐ုံစူးစိုက္ပါ။ လမ္းေၾကာင္းေတြ ေသြဖယ္ မသြားေစပါနဲ႔။ ဥပမာ သင့္ရဲ့ စီးပြားေရး လုပ္ငန္း Page မွာ နိုင္ငံေရးအေၾကာင္းေတြ သြားမတင္မိပါေစနဲ႔။ ဘာလို႔လည္း ဆိုေတာ့ သင္ဟာ လူတစ္စု အဖြဲ႕တစ္ခုတည္းအတြက္ လုပ္ေနတာမဟုတ္ဘဲ အားလုံးနဲ႔ ပတ္သက္ေနတာေၾကာင့္ပါ။
17. Secure Your Personal URL On Facebook By Going To fb.com/username.
Hacker ေတြ Cyber War ေတြ ေပါမ်ားလွတဲ့ ဒီေခတ္ထဲမွာ သင့္ရဲ့ Online Security & Personal Privacy ကလည္း အေရးပါလွပါတယ္။ ေငြကုန္ေၾကးက် မ်ားစြာနဲ႔ ျပင္ဆင္ထားတဲ့ သင့္ Page ဟာ သင့္ Personal Facebook Account အဟက္ခံရတာနဲ႔ ပါသြားမွာပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီလို မျဖစ္ဖို႔ Facebook ရဲ့ လုံျခဳံေရး Security အေၾကာင္းကို ထဲထဲဝင္ဝင္နားလည္ အသုံးျပဳတက္ဖို႔ လိုအပ္ပါတယ္။ သင့္ရဲ့ User Account ကို Default Setting ေလာက္သာ မထားဘဲ Security Setting ျမင့္ျမင့္ထားပါ။
18. Add Your Facebook URL To Your Business Cards & Other Printed Material.
ဒီဘက္ေခတ္မွာ Digital Marketing အျပင္ သမားရိုးက် Traditional Marketing ေတြျဖစ္တဲ့ Printed Media ကိုလည္း ပစ္ပယ္လို႔ မရေသးပါဘူး။ သင့္ရဲ့ Facebook Page URL လိပ္စာကို သင့္ရဲ့ Visiting Card ေတြ၊ ေဘာက္ခ်ာေတြ၊ လက္ကမ္း စာေစာင္ေတြ၊ သင့္ Product ေတြမွာ မပ်က္မကြက္ ထည့္သြင္းထားေပးဖို႔ လိုအပ္ပါတယ္။
19. Add Facebook Links To Your Sites, Other Social Accounts & Youtube.
Digital Marketing လို႔ ဆိုတဲ့ အတိုင္း Digital နဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ အရာ မွန္သမၽွကို ခ်ိတ္ဆက္ေပးထားရပါမည္။ သင့္ရဲ့ Website ေတြ၊ Social Account ေတြ၊ Youtube Channel ေတြမွာ သင့္ရဲ့ Facebook Page Link ေတြ ထည့္သြင္းထားပါ။
20. Share Some Free Stuff’s To Your Facebook Fans.
သင့္ရဲ့ Facebook Fan ေတြအတြက္ အြန္လိုင္းကေန အခမဲ့ရတဲ့ သင့္လုပ္ငန္းနဲ႔ သက္ဆိုင္တဲ့ အေၾကာင္းအရာ ေဆာင္းပါးေတြကို ျပန္လည္ မၽွေဝေပးပါ။ ဒီအတြက္ Data ေတြကိုေတာ့ Google, Youtube, Wikipedia, Website စတာေတြကေန ရရွိနိုင္ပါတယ္။ သင္ကေတာ့ အခ်ိန္ေပးၿပီး ႀကိဳတင္ ေလ့လာထားရပါမည္။
ဒီပို႔စ္ဟာ သင့္နဲ႔ သင့္သူငယ္ခ်င္းေတြ အတြက္ အက်ိဳးရွိတယ္ဆိုရင္ ျပန္လည္ မၽွေဝဖို႔ Public တင္ေပးထားပါတယ္။ ေကာ္ပီးကူးၿပီး ျပန္တင္မယ္ဆိုရင္လည္း Credit to: ေဝၿဖိဳးေအာင္ (AIT Computer) ဆိုၿပီး ခရက္ဒစ္ေပးပါ။
ေဝၿဖိဳးေအာင္ (AIT Computer)

Comments

Popular posts from this blog

Networking မွာ မရွိမျဖစ္ Server (၁၀) မ်ိဳး အေၾကာင္း

Memory Stick ျပဳျပင္နည္း

Control Panel ထဲက Recovery အေၾကာင္းအရာ အသုံးျပဳနည္း